Όργιο φοροδιαφυγής και μαύρης εργασίας στο λιμάνι

Απίστευτο όργιο φοροδιαφυγής και μαύρης εργασίας γίνεται στον χώρο των κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά, με πρωταγωνίστριες τις εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων και κάποιους επιχειρηματίες που διαθέτουν τα γνωστά διώροφα λεωφορεία με τον ανοικτό πάνω όροφο, που στη… γλώσσα της κρουαζιέρας λέγονται hop on – hop off.
Όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι σε κρουαζιερόπλοιο γνωστής εταιρείας που βρισκόταν στο λιμάνι κάποια Πέμπτη του Αυγούστου, σε όλες τις καμπίνες των επιβατών είχαν κρεμάσει στα πόμολα καρτέλες (τις οποίες δημοσιεύουμε για του λόγου το αληθές), που αποκαλύπτουν πώς παρακάμπτεται το κράτος για να καταλήγουν όλα τα έσοδα από τις δραστηριότητες που γίνονται στη χώρα μας στα ταμεία της εταιρείας, που φυσικά μόνο στην Ελλάδα δεν βρίσκονται.
Συγκεκριμένα, στο καρτελάκι που βρίσκουν στις καμπίνες τους οι επιβάτες αναφέρεται ότι όσοι δεν έχουν κλείσει οργανωμένη εκδρομή με την άφιξη του πλοίου στον Πειραιά, για Ακρόπολη, Αθήνα, Σούνιο κ.λπ., μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα δρομολόγια συγκεκριμένης εταιρείας hop on – hop off και τα εισιτήρια θα τα πληρώσουν μέσω των πιστωτικών τους καρτών μέσα στο κρουαζιερόπλοιο!
Δηλαδή θα πάρουν ένα πούλμαν για να πάνε στην Ακρόπολη και το αντίτιμο του εισιτηρίου δεν θα το πάρει το πούλμαν, που ανήκει σε ελληνική εταιρεία και τα λεφτά θα φορολογηθούν, αλλά η εταιρεία του κρουαζιερόπλοιου, που έχει φυσικά έδρα στο εξωτερικό!
Το αντίτιμο είναι 20 ευρώ για τους μεγάλους και 9 ευρώ για τα παιδιά. Αν, λοιπόν, σε ένα πλοίο που μεταφέρει 3.500 κόσμο τα 1.000 άτομα δηλώσουν μετακίνηση με τον τρόπο που συνιστά η εταιρεία του κρουαζιερόπλοιου, περίπου 20.000 ευρώ ημερησίως θα χαθούν από την Ελλάδα και την εφορία!
Σίγουρα και το hop on – hop off κάτι θα πάρει, κάποια σύμβαση θα έχει με το κρουαζιερόπλοιο, αλλά ποιος ελέγχει πόσους επιβάτες παίρνει και πόσους δηλώνει; Ποιος ζήτησε τη λίστα αυτή από το κρουαζιερόπλοιο ή τον ιδιοκτήτη του hop on – hop off; Μήπως οι κύριοι του ΕΟΤ, που κατεβάζουν τους τουρίστες από τα πούλμαν και μας κάνουν διεθνώς ρεζίλι, θα έπρεπε να ασχοληθούν μ’ αυτό το θέμα, γιατί αυτό είναι που μας καίει ως κράτος που λιμοκτονεί;
Έχουμε όμως κι άλλη παράβαση εδώ. Τη μαύρη εργασία. Και αυτό διότι στο ίδιο καρτελάκι αναγράφεται πως όποιος πληρώνει θα παίρνει το εισιτήριό του και θα το παραδίδει σε προσωπικό του πλοίου που θα υπάρχει στο ανοικτό λεωφορείο! Δηλαδή πλήρωμα του κρουαζιερόπλοιου πηγαίνει στα λεωφορεία και παίρνει τα εισιτήρια των επιβατών! Σε ελληνικό έδαφος, σε ελληνικό λεωφορείο, που ανήκει σε ελληνική εταιρεία, εργάζονται και εκτελούν χρέη εισπράκτορα αλλοδαποί, μέλη πληρώματος κρουαζιερόπλοιου!
Τι άλλο πιο απίστευτο θα δούμε, άραγε, στο λιμάνι; Το ζητούμενο εδώ βέβαια είναι το εξής: Τόσο καιρό πληρώματα των κρουαζιερόπλοιων σουλατσάρουν στο λιμάνι δίπλα στα hop on – hop off.
● Κανένας δεν αναρωτήθηκε τι κάνουν κάθε μέρα εκεί;
● Τι γυρεύουν δίπλα στα λεωφορεία, τι συναλλαγές έχουν με τους επιβάτες, αφού δεν μπορούν να ταξιδέψουν για την Αθήνα ή για τους άλλους προορισμούς;
● Κι εκείνοι που λένε ότι έχουν την ευθύνη της ασφάλειας του λιμανιού και πληρώνονται από τον ΟΛΠ γι’ αυτήν τη δουλειά, γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν να δουν τι γίνεται;
● Τι σκοπό έχουν τα πληρώματα των κρουαζιερόπλοιων να τριγυρίζουν ανάμεσα στα λεωφορεία;
● Μήπως τελικά είναι κι αυτοί ενημερωμένοι για να… κάνουν τα στραβά μάτια;
Διότι τα κρουαζιερόπλοια στέλνουν τους ανθρώπους τους να μαζεύουν τα εισιτήρια ακριβώς για να μην κυκλοφορούν και αποκαλυφθεί το παιχνίδι που παίζουν! Και για να μην γνωρίζει κανένας πόσα εισιτήρια έκοψαν σε περίπτωση ελέγχου.
Ίσως γι’ αυτό οι υπηρεσίες ασφάλειας του ΟΛΠ είναι τόσο… γαλαντόμες απέναντι στα πληρώματα που εργάζονται παράνομα στο ελληνικό έδαφος και καλύπτουν – για να μην πούμε διευκολύνουν – την παρανομία τους.
Άραγε, το γνωρίζει αυτό η COSCO; Ξέρει ποιες δραστηριότητες έχουν στο λιμάνι, στον χώρο που πρέπει να ελέγχουν οι άνθρωποι που έχουν επιφορτιστεί με τον ρόλο αυτόν;
Επειδή το θέμα είναι τεράστιο και έχει πολλές διαστάσεις, καλό θα είναι να ενδιαφερθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι. Τόσο το κράτος όσο και η COSCO. Διότι είναι γεγονός ότι στο λιμάνι κάτι δεν πάει καλά…